nyár

nyár

2012. november 6., kedd

MIT ÉR ?

Mit ér?

Mit ér az én szomorú  életem,
ha te  nem  vagy már énvelem.
Minek a  szoba  melege
ha nem foghatom a te kezedet.  
Mit ér a szép tavaszi virág,
ha másé az egész világ.
Mit ér a fának őszi levele,
ha nem sétálhatok teveled.
Mit ér a földnek nedves illata,
ha savanyú a gyümölcsök zamata.
Mit ér a búzamezők kék virága,
ha nem bámulható a felhők vándorlása.
Mit ér, ha a hegyek vissza nem integetnek.
mit ér, ha szőke hajad nem fésülhetem.
Mit ér , ha a szemed fényét,nem láthatom,
mit ér ,ha a kezed többé nem foghatom.
Mit ér, ha a rózsa nekem nem illatoz.
Mit ér, ha a versem nem rólad szól.
Mit ér, ha többé nem nyílik a pipitér,
mit ér, ha a rossz emlékünk visszatér.
Minek az ágynak jó melege,
ha nem foghatom a te kezedet.
Mit ér az én szomorú életem,
ha  te nem vagy már énvelem                                     
.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése