nyár

nyár

2011. szeptember 5., hétfő

Aktuális / Waldinger Ágnes írása /

 Sárgák és barnák a falevelek


Lehull az ősznek falevele
Ide , ide épp az én ölembe.

Ahogy elfáradt a nyár ,
Úgy fáradt el a testem már.

Őszi levél betakarja elnehezült lábaim,
Az ősz lelassítja a fiatalos vágyaim.

A falevelek sárgák és barnák.
Hírnöke a télnek . Még mire várnák ?

Fáradt az idő , én is fáradt vagyok.
Mehet az ősz , és , hogy jöjjön a tél, hagyom.

Sárgák és barnák a falevelek ,
Jöjjön , aminek jönnie kell.

Körülöttem, -közel s távol- kopaszodik a táj.
Fejemre az ősz ült, de ez nekem nem fáj .

Fejem fölé ernyőt tartok, az esőt várom,
Sárgák és barnák a falevelek hol utamat járom.

Múlik az ősznek nedves és szürke hangulata,
De jön a tél, télnek hófehér, jeges mozdulata.

Én most elé állok bátran,
 Habár a tél helyett ismét a nyarat vártam.

A sorrend az sorrend. Nincs mit tenni.
Az évszakok játékának, az idő múlásának
Illik utat engedni.

Sárgák és barnák a falevelek ,
Lassan múlik el az életem.

Sárgák és barnák a falevelek,
Jöjjön , aminek jönnie kell.

Múljon el, aminek múlnia kell.


2011.szeptember 5.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése