nyár

nyár

2012. január 6., péntek

            Mindenhol jó , de legjobb itthon

Hol lenne a legjobb ,valahol a
Világban ?-kérdezem én
S gondolatban körbejártam.
Körbe – körbe  ezt a Földet ,
Hol élhetnék mindörökre  ?
Afrikában délen, hol nem fáznak télen?
Mindig süt a nap ,
Ott az ember minden bajt elkap.
Ez sem jó. Megyek tovább.
Jó lenne az Óceán ?
Égszín kék  Óceán, ott vár egy hableány.
Minek nekem hableány ?
Anélkül is nehéz már.
Nézem arrébb .Legyen  norvég?
Norvégia elég hideg,
Nagykabátom  cipelhetem.
Brazília , őserdő?
Őserdőben mindig esik.
A sok majom incselkedik.
Ez engemet idegesít,
Főleg, ha a pávián visít.
Menjek feljebb Kanadába?
Minden jeges, minden megfagy,
Jegesmedve mancsa oly nagy !
Erre nékem nincs szükségem
A fejemet jégbe verem.




Menjek talán kicsit jobbra ?
Ott lesz az   a nagy Anglia.
Esernyő és esőkabát ,
Így hagyhatom el a szobát.
Köd előttem , köd utánam,
Ezt én mindig úgy utáltam.
A napfényes Olaszország.
Igen ez kell ! Kivéve a maffiát.
Itt se jó , ott se jó.
Talán Kína ? Vagy Japán ?
Ott hódít a jo-jo.
Legyek gésa  egy teaházban ?
Nem való ez öreglánynak.
Kenguruk földje ! ez már igen !
Talán ott soha nincsen   hideg ?
Nem is tudom, hogy ez hol van .
Az biztos , hogy arra nem megy vonat !
Ezért aztán szükség lenne repülőre,
Amire  én nem ülök fel !
Gyalog pedig igen messze ,
Nincs szükségem ilyen stresszre.
Maradok hát inkább otthon,
„ Mindenhol jó , de legjobb itthon”.
2010.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése