nyár

nyár

2011. május 9., hétfő

A horgászat mindennek az oka

A horgászat mindennek az oka…

Horgászat mindennek az oka,
Oda indult férjecském a buta.
Közbejött egy temetés,
Sürgős volt a dolog,
Indult volna inkább,
Hegyes volt a horog.
Ki is kapta a szekrényből
Fekete nadrágját,
Temetésen ilyen illik
Nem találta a párját .
Negyven fokos kánikula,
Jó lesz útra másik ruha.
Rövidnadrág, camping gatya,
Átöltözök egy csapásra .
Igen ám ! de mit tegyek,
Mi legyen mit felvegyek ?
Ez a nadrág mit kivettem,
Nem az enyém, halok menten !
Feleségem ruhatára,
Felcseréltem kapkodásban.
Fekete ez is, fekete az is,
De a zippzár oldalt
Aranyláncok lógnak.
Mit tehettem, hát felvettem.
Gondoltam majd hátra állok,
Legfeljebb majd semmit látok.
Így majd nem lát senki,
Temetésre legközelebb nem lehet így menni !







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése