nyár

nyár

2015. október 10., szombat

Téma: Az ősz gyümölcsei

Kedves Mindenki !


Valamit megkívántam , csak úgy nassolni.Valami,valami, valami...mi legyen az a valami?
Aztán itt a neten szörfözök,ötletet keresve, amikor megláttam a sok szép őszi , a gyümölcsökről szóló képeket. Igazán csodálatosak. Azonnal kimentem az udvarra a teraszon lévő asztalhoz. Ott tartom a gyümölcsöket, mert épp nekik való idő van, se nem hideg, se nem meleg,éppen jó.
Szóval behoztam magamnak almát, körtét, szőlőt. Igazán jó ötlet, gondoltam. Jobb , mintha csokit , vagy más édességet ennék.
Mindenkinek ajánlom az ősz ajándékait, a gyümölcsöket, Fel kell töltődni , jön a tél, kell a vitamin.
Igazi vitamin bomba egy ilyen gyümölcstál. És! Javaslom, ha már gyümölcsöt eszünk, akkor magyar , hagyományos gyümölcsöket együnk. Valamint  javasolt mindig az idénynek megfelelő terméseket, zöldségeket fogyasztani. Én soha nem veszek meg olyan zöldséget, aminek éppen nincsen szezonja.A régiek , a mai öregek is még emlékeznek rá, hogy mindig az évszaknak megfelelő zöldségeket, gyümölcsöket ettük. Még én is emlékszem, nem is volt módunk gyerekkorunkban mást enni. Fa alól , vagy épp a földből kihúzva, kicsit leporoltuk aztán ettük is.Még , ha éretlen is volt  egy kissé. Nem is voltunk ilyen betegesek, mint  a mai agyonkényeztetett gyerekek. Igaz az is, hogy vegyszert nem  használtak nagyszülein, szüleink.Maximum rézgálicot , azzal permeteztek. manapság már nem divat.
Ez volt az igazi BIO termesztés.
Na ennyit erről .Most megyek megmosok egy fürt szőlőt ,és megeszem.Ki tudja mivel permetezték.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése