nyár

nyár

2014. szeptember 26., péntek

Ősz



Sárgák és barnák a falevelek


Lehull az ősznek falevele
Ide, ide épp az én ölembe.

Ahogy elfáradt a nyár,
Úgy fáradt el a testem már.

Őszi levél betakarja elnehezült lábaim,
Az ősz lelassítja a fiatalos vágyaim.

A falevelek sárgák és barnák.
Hírnöke a télnek.  Még mire várnák?

Fáradt az idő, én is fáradt vagyok.
Mehet az ősz, és, hogy jöjjön a tél, hagyom.

Sárgák és barnák a falevelek,
Jöjjön, aminek jönnie kell.

Körülöttem, -közel s távol- kopaszodik a táj.
Fejemre az ősz ült, de ez nekem nem fáj.

Fejem fölé ernyőt tartok, az esőt várom,
Sárgák és barnák a falevelek hol utamat járom.

Múlik az ősznek nedves és szürke hangulata,
De jön a tél, télnek hófehér, jeges mozdulata.



Én most ennek elé állok bátran,
Habár a tél helyett ismét a nyarat vártam.

A sorrend az sorrend.  Nincs mit tenni.
Az évszakok játékának, az idő múlásának
Illik utat engedni.

Sárgák és barnák a falevelek,
Lassan múlik el az életem.

Sárgák és barnák a falevelek,
Jöjjön, aminek jönnie kell.

Múljon el, aminek múlnia kell.


 Szeptember 5.

1 megjegyzés:

  1. Ágnes, nagyon szép, de kicsit búskomor...Nem múlik el minden, ha itt is van az ősz.

    VálaszTörlés